Termeni și condiții "ContiGarant"
În această secțiune veți găsi o prezentare completă a regulilor oficiale și obligatorii ContiGarant și a condițiilor-cadru pentru utilizarea programului ContiGarant (denumit în continuare „ContiGarant”). Continental îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba, în tot sau în parte, prezentele Termene și condiții, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare după aducerea acestora la cunoștința publicului pe website-ul www.contigarant.ro. Contestațiile sau obiecțiile la acest document vor fi recunoscute numai dacă sunt depuse în scris.
În general, facem diferența între garanția legală și o garanție suplimentară pentru produsele Continental. Garanția legală este o parte integrantă a fiecărui proces de achiziție și se aplică daunelor cauzate de defectele de producție care apar ulterior achiziției, pe durata termenului de garanție, în conformitate cu prevederile și limitele prevăzute în certificatului de garanție. Drepturile de garanție legală și/sau dreptul legal de anulare rămân neafectate de participarea la ContiGarant.
ContiGarant, pe de altă parte, este o garanție suplimentară facultativă împotriva anumitor deteriorări definite la punctul 5, acordată anvelopelor Continental pentru autoturisme, în baza înregistrării participantului pe platforma ContiGarant, cu respectarea prezentelor Termeni și condiții.
Administratorul și furnizorul ContiGarant
Administratorul și furnizorul ContiGarant este Continental Automotive Products SRL (”Continental”), o entitate juridică organizată în mod corespunzător în conformitate cu legislația din România, cu sediul social pe Str. Avram Imbroane nr. 9, Timișoara, cod poștal 300129, România, și înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub numărul de înmatriculare ORC J35/1309/1998, cod de identificare fiscală: RO11269196.
În vederea derulării programului ContiGarant, Continental poate contracta serviciile unui furnizor extern (”Furnizor de servicii”).
1. Durata ContiGarant
1.1. Programul ContiGarant începe la data de 15.10.2024 și se derulează pe o durată nedeterminată. Continental are dreptul de a înceta oricând programul ContiGarant, cu informarea participanților prin intermediul website-ului www.contigarant.ro.
1.2. În raport cu fiecare participant, programul ContiGarant este valabil de la înregistrarea pe platforma ContiGarant (creare cont utilizator) conform prevederilor prezentelor termeni și condiții, pe o durată de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii pe o perioadă suplimentară de încă 12 luni, conform prevederilor art. 6 și cu aplicarea corespunzătoare a dispozițiilor art. 10 sau până la retragere, oricare dintre aceste momente intervine primul.
1.3. Programul ContiGarant începe cu achiziționarea și montarea a patru (4) anvelope marca Continental noi și înregistrarea acestora pe website-ul www.contigarant.ro. Garanția per set de anvelope pe o singură factură durează maximum 2 ani, timp în care 2 anvelope sunt acoperite de garanția suplimentară (în condițiile descrise mai jos) pe întreaga perioadă.
2. Valabilitatea garanției suplimentare ContiGarant
2.1. Garanția suplimentară ContiGarant este oferită numai pentru anvelopele noi, marca Continental, achiziționate pe teritoriul României. Această garanție suplimentară se aplică anvelopelor achiziționate în mod corespunzător de către participanți, în perioada specificată la articolul 1.
2.2. Garanția suplimentară ContiGarant este oferită exclusiv prin intermediul website-ului www.contigarant.ro (denumit în continuare „website-ul ContiGarant”). Condițiile generale descrise în continuare se referă la aceste anvelope, respectiv anvelope achiziționate în România.
2.3. Garanția suplimentară ContiGarant se acordă pe o perioadă de 12 luni de la înregistrarea contului de utilizator. Garanția suplimentară ContiGarant poate fi extinsă pentru o perioadă suplimentară de 12 luni, în cazul îndeplinirii cumulative a următoarelor condiții:
- participantul efectuează un service (revizie) a anvelopelor Continental înregistrate pe website-ul ContiGarant, după primele 12 luni de la achiziționarea acestora, conform prevederilor art. 6.
- participantul încarcă pe platforma ContiGarant dovada efectuării service-ului (factura de servicii) în termen de 14 zile.
3. Condiții-cadru ale garanției suplimentare ContiGarant pentru anvelopele Continental pentru autoturisme:
3.1. Pentru a se înscrie în programul ContiGarant, participanții trebuie:
-
să fie persoane juridice și/sau persoane fizice autorizate și/sau intreprinderi individuale și/sau intreprinderi familiale, cu sediul în România, reglementate de prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 44/2008 sau persoane fizice care la data înscrierii, au împlinit vârsta de 18 ani.
În cazul facturilor emise pe entități juridice, acestea vor fi înscrise in programul ContiGarant de către persoane autorizate din cadrul entității legale sau care au dreptul de a utiliza factura în acest scop.
Prin participant, în contextul programului ContiGarant, se va înțelege o persoană fizică/ persoană juridică, persoană fizică autorizată și/sau intreprindere individuală și/sau intreprindere familială cu sediul in România, pe numele căreia este emisă factura.
- să achiziționeze un set de 4 (patru) anvelope noi pentru autoturisme, indiferent de dimensiune, exclusiv marca Continental, în termenii și condițiile prevăzute la art. 2.
- să se înregistreze pe website-ul ContiGarant prin crearea unui cont de utilizator. Pentru înregistrarea contului de utilizator, participantul trebuie să furnizeze un set minim de date cu caracter personal (nume și prenume, adresă de email).
- să aloce contului de utilizator anvelopele achiziționate, în termen de 14 zile de la data achiziției, și să încarce copia dovezii de achiziție (factură) și montare a anvelopelor.
Neîndeplinirea condițiilor de participare la programul ContiGarant dă dreptul Continental să refuze acordarea oricăror beneficii decurgând din garanția suplimentară sau alte beneficii suplimentare.
3.2. Nu pot participa la programul ContiGarant următoarele categorii de persoane:
- angajații companiilor din grupul Continental;
- angajații Furnizorului de servicii;
- societățile care comercializează produse participante în programul ContiGarant (comercianți de anvelope), nici salariații sau administratorii acestor societăți;
- soții, soțiile și rudele de gradul întâi (părinți, copii) ale angajaților companiilor anterior menționate.
Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în programul ContiGarant, precum și dreptul de a elimina din program orice persoană din categoriile mentionate la art. 3.2.
3.3. Garanția suplimentară ContiGarant se acordă pentru minimum un set format din 4 anvelope per factură și maximum 3 seturi de anvelope achiziționate în decurs de 2 ani de la înregistrarea contului de utilizator. Pentru a beneficia de garanția suplimentară ContiGarant, fiecare astfel de set de anvelope trebuie înregistrat pe website-ul ContiGarant, aferent contului de utilizator.
3.4. Garanția suplimentară pentru un set de anvelope per factură durează maximum 2 ani, timp în care garanția suplimentară poate fi revendicată pentru maximum 2 anvelope pe întreaga perioadă. Participantul își păstrează accesul timp de cel puțin 24 de luni după înregistrarea ultimei facturi. Participanții vor fi informați în cazul închiderii programului ContiGarant pe website-ul www.contigarant.ro.
4. Beneficiile garanției suplimentare ContiGarant
4.1. În cazul în care participantul utilizează anvelopele Continental în condițiile stabilite în prezentele Termeni și Condiții și intervin daune/deteriorări ale acestora, de natura celor menționate la art. 5 punctul 3 în perioada garanției suplimentare, acesta poate solicita acordarea beneficiului aferent garanției suplimentare pentru anvelopele sale Continental înregistrate pe website-ul ContiGarant, astfel cum acesta este detaliat în continuare.
4.2. Dacă sunt îndeplinite condițiile de eligibilitate pentru acordarea beneficiului, participantului i se va rambursa o sumă stabilită după cum urmează:
- Valoarea rambursării în primul an = 100% din prețul de achiziție per anvelopă
- Valoarea rambursării în al doilea an = 75% din prețul de achiziție per anvelopă
4.3. Valoarea rambursării va fi stabilită pe baza facturii de achiziție încărcată de participant în contul de utilizator. Participantul nu este îndreptățit să pretindă rambursarea valorii de piață curente a anvelopei astfel că nicio eventuală modificare a prețului de achiziție, care ar putut interveni între timp, nu va fi luată în considerare.
4.4. Valoarea beneficiului determinat potrivit punctul 4.2. de mai se sus se va realiza prin transfer bancar, în contul bancar al participantului, în termen de maxim 60 de zile de la data soluționării favorabile a cererii de acordare a beneficiului (conform art. 8.7 – art. 8.9). Colectarea datelor bancare ale participantului (IBAN și BIC) precum și plata beneficiului se va realiza de către Furnizorul de servicii, în numele Continental.
5. Criterii de eligibilitate pentru acordarea beneficiului garanției suplimentare ContiGarant
5.1. Beneficiului garanției suplimentare ContiGarant se acordă participantului numai în cazul îndeplinirii cumulative a următoarelor condiții
- anvelopele au fost înregistrate de către participant prin intermediul website-ului www.contigarant.ro;
- anvelopele au fost înregistrate pe website-ul www.contigarant.ro în termen de 14 zile de la cumpărare;
-
apar daune ireparabile care nu sunt rezultatul utilizării non-standard și care au fost cauzate în timpul funcționării standard a vehiculului.
Aici sunt incluse:
- o deteriorarea pereților laterali și a coliziunilor cauzate de influențe externe; de exemplu, pe borduri sau deteriorarea benzii de rulare, tăieturi sau deteriorări cauzate de un impact;
- o înțepăturile ireparabile ale anvelopei care sunt de o amploare mai mare; de exemplu, cauzate de cuie, șuruburi sau sticlă;
- o în caz de deteriorare prin vandalism, în baza documentelor justificative emise de organele de poliție.
- remedierea daunelor nu poate face obiectul garanției legale;
- participantul este cumpărătorul inițial al anvelopelor. ContiGarant nu este transferabil și nu poate fi transferat/transmis altor persoane fizice sau juridice;
- daunele se produc la anvelopele înregistrate pe website-ul contigarant.ro.
- daunele au apărut pe durata garanției suplimentare ContiGarant, de 12 luni respectiv de 24 luni, dacă garanția suplimentară a fost extinsă conform punctului 2.3.
- daunele au fost notificate în cel mult 30 zile de la apariție, conform punctului 8.7.
Fiecare participant poate înregistra pe durata programului ContiGarant maximum 3 seturi de anvelope (un set de 4 anvelope marca Continental noi pentru autoturisme per factură).
6. Beneficii suplimentare. Extinderea garanției suplimentare ContiGarant:
6.1. Garanția suplimentată ContiGarant poate fi extinsă pe o durată suplimentară de 12 luni, dacă participantul efectuează un service (revizie) a anvelopelor Continental înregistrate pe website-ul ContiGarant, după primele 12 luni de la înregistrarea acestora, și încarcă pe website-ul ContiGarant dovada efectuării service-ului.
6.2. Continental acordă participantului un beneficiu suplimentar constând în rambursarea costului service-ului anvelopelor Continental înregistrate pe site-ul ContiGarant, în limita a 100 RON.
6.3. Beneficiul suplimentar de până la 100 RON este rambursat participantului pentru următoarele servicii pentru anvelope:
- Montarea, depozitarea, echilibrarea, curățarea jantelor, alinierea roților sau o verificare generală a anvelopelor (verificarea presiunii aerului, a adâncimii benzii de rulare, a vârstei anvelopelor, a fisurilor sau a deteriorării benzii de rulare și a pereților laterali ai anvelopelor).
6.4. Rambursarea costurilor serviciilor se acordă numai pentru serviciile menționate mai sus si include doar costul manoperei. Costurile cu materiale, lubrifianți și alte consumabile nu sunt eligibile pentru rambursare. În cazul în care valoarea serviciilor este mai mică de 100 RON , creditul rămas nu se va reporta și nu va fi acordat în altă formă, ci va fi pierdut.
6.5. Pentru acordarea beneficiului suplimentar în valoare de până la 100 RON, participantul trebuie:
- să încarce pe website-ul ContiGarant dovada efectuării service-ului pentru anvelope (factura de servicii) în termen de 14 zile.
- să efectueze serviciul pentru anvelope la 12 luni (± 2 săptămâni) de la achiziționarea anvelopelor Continental noi pentru autoturisme.
6.6. Valoarea beneficiului suplimentar va fi stabilită pe baza facturii de servicii încărcată de participant în contul de utilizator, dar nu mai mult de 100 RON.
6.7. Valoarea beneficiului suplimentar determinat potrivit punctul 6.6. de mai se sus se va realiza prin transfer bancar, în contul bancar al participantului, în termen de maxim 60 de zile de la data încărcării facturii aferente serviciilor pentru anvelope (revizie) în contul de utilizator și validării acordării beneficiului suplimentar. Colectarea datelor bancare ale participantului (IBAN și BIC) precum și plata beneficiului se va realiza de către Furnizorul de servicii, în numele Continental, în termen de până la 4 săptămâni de la încărcarea dovezii de efectuare a service-ului.
6.8. Acordarea și condițiile de acordare a beneficiului suplimentar poate fi modificată unilateral de către Continental în funcție de disponibilitate sau alte criterii, cu informarea prealabilă a participantilor, prin intermediul website-ului www.contigarant.ro.
7. Excluderi de la acordarea garanției suplimentare ContiGarant
7.1. Participantul nu are dreptul de a solicita beneficiul garanției suplimentare ContiGarant în oricare dintre următoarele cazuri:
- dacă se produc daune ale anvelopelor care se abat de la condițiile specificate la articolul 5;
- pentru remorcarea la cel mai apropiat centru de service, repararea sau înlocuirea anvelopelor sau a anvelopelor de rezervă etc. sau compensarea acestor costuri;
- pentru anvelopele a căror origine nu poate fi dovedită (de exemplu, lipsa numărului de serie sau DOT) sau al căror tip de deteriorare nu poate fi dovedit în timpul inspecției în garanție - anvelope incomplete;
- pentru anvelopele deteriorate de dezastre naturale sau incendii sau pentru anvelopele furate;
- pentru anvelopele reparate incorect sau anvelope reșapate incorect;
- pentru defect de fabricație al anvelopei acoperit de garanția legală, caz în care se aplică procedura de garanție standard a Continental;
- în caz de uzură neuniformă sau utilizare incorectă, din cauza unei defecțiuni mecanice a autovehiculului sau a stării tehnice precare a autovehiculului, uzură cauzată de defectele pieselor de suspensie (amortizoare, geometrie), funcționare cu presiune de umflare necorespunzătoare a anvelopelor sau utilizare cu un autovehicul supraîncărcat;
- în caz de montare sau demontare necorespunzătoare a anvelopei, care include utilizarea de jante neaprobate;
- în cazul anvelopelor care au fost utilizate în competiții sau în alte evenimente și care nu au fost utilizate în scopul inițial prevăzut. De exemplu, anvelope care au fost utilizate într-o aplicație clar incorectă.
8. Contul de utilizator ContiGarant. Solicitarea beneficiului garanției suplimentare ContiGarant
8.1. Pentru a participa la programul ContiGarant, participantul trebuie să creeze un cont de utilizator. După validarea contului de utilizator, participantul devine utilizator al ContiGarant.
8.2. Pentru a crea contul de utilizator , participantul trebuie:
8.3. După parcurgerea etapelor de mai sus, contul de utilizator va fi creat pe website-ul ContiGarant iar participantul va fi informat prin e-mail cu privire la înregistrarea cu succes a contului și respectiv a anvelopelor.
8.4. Datele de înregistrare sunt utilizate de Continental pentru identificarea unică a participantului (cumpărătorul anvelopelor) și pot fi verificate și gestionate simultan de către participant.
8.5. Contul de utilizator este valabil o perioadă de 24 luni de la înregistrarea acestuia, după care se șterge automat. Participatul are dreptul de a solicita ștergerea contului de utilizator, prin transmiterea unei cereri la adresa support@contigarant.ro. Ștergerea contului de utilizator la cererea participantului echivalează cu retragerea anticipată a acestuia din programul ContiGarant și respectiv pierderea tuturor beneficiilor aferente programului ContiGarant.
8.6. După înregistrarea cu succes a contului de utilizator, participantul are dreptul de a solicita beneficiul garanției suplimentare ContiGarant pentru anvelopele noi Continental achiziționate și înregistrate pe website-ul ContiGarant, și deteriorate pe durata garanției suplimentare, în conformitate cu și în limitele stabilite potrivit prezentelor Termeni și condiții
8.7. Beneficiul garanției suplimentare ContiGarant poate fi solicitat de către participant în perioada garanției suplimentare de 12 luni și respectiv 24 luni, în termen de 30 de zile de la deteriorarea anvelopei. Solicitarea de acordare a beneficiului garanției suplimentare ContiGarant se va transmite prin intermediul website-ului ContiGarant. Pentru ca solicitarea să fie evaluată, participantul trebuie să încarce pe website-ul ContiGarant fotografii ale anvelopelor deteriorate:
- o fotografie a daunei specifice pentru care se face solicitarea
- o fotografie generală a anvelopei, cu o vedere clară a mărcii, modelului și dimensiunii
8.8. Solicitarea de acordare a beneficiului garanției suplimentare ContiGarant va fi analizată în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia.
8.9. Participantul va fi informat prin e-mail despre modalitatea de soluționare a cererii sale. În cazul unui refuz de acordarea a beneficiului garanției suplimentare ContiGarant, participantul va fi informat cu privire la motivul refuzului. Modul de soluționare a cererii are caracter definitiv în raport cu participantul. De asemenea, participantul poate vizualiza starea cererii sale în contul său de utilizator de pe website-ul ContiGarant.
8.10. Participantul nu are dreptul de a solicita nicio altă rambursare/beneficiu în afara celei/celui prevăzute în prezentele Termeni și condiții și nu poate solicita mai mult decât i s-a acordat. Participantul nu poate solicita nicio o altă garanție decât cea care i-a fost acordată și nu are dreptul de a solicita modificarea garanției ori acordarea acesteia în altă modalitate.
8.11. Cererile de acordare a beneficiului garanției suplimentare și/sau a beneficiului suplimentar precum și rambursarea acestora nu sunt executorii din punct de vedere legal.
9. Protecția datelor cu caracter personal
9.1. Utilizarea, înregistrarea contului de utilizator și/sau a serviciilor disponibile pe website-ul ContiGarant implică prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantului/ vizitatorului. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează de către Continental Automotive Products SRL, în calitate de operator de date cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul”) și cu Nota de informare privind protecția datelor cu caracter personal.
9.2. Odată cu înregistrarea contului de utilizator, participantul confirmă că a fost informat cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal, conform Notei de informare privind protecția datelor cu caracter personal.
9.3. Website-ul ContiGarant utilizează cookie-uri. Pentru informații detaliate privind folosirea cookie-urilor va rugăm consultați Politica de utilizare Cookie-uri.
10. Limitarea răspunderii
10.1. Continental nu este responsabil pentru serviciile furnizate participantului de către terți.
10.2. Continental nu este responsabil pentru echipamentul tehnic al participantului și al altor persoane în legătură cu participarea la programul ContiGarant sau cu descărcarea de materiale legate de participarea la programul ContiGarant, nici pentru orice alte dificultăți sau deficiențe tehnice sau de telecomunicații care apar în timpul programului, pentru viteza conexiunii tehnice sau alte posibile deficiențe care apar în legătură cu programul ContiGarant sau în legătură cu rețelele de comunicații electronice, operatorii de telefonie mobilă sau disponibilitatea acestora pentru participanți, sau pentru daune și din cauza daunelor cauzate de computere.
10.3. Continental nu are nicio altă obligație față de participanții ContiGarant și participantul nu are dreptul la nicio altă rambursare în afara celei prevăzute în prezentele Termeni și condiții.
10.4. Participantul are dreptul la o singură formă de despăgubire. Așadar, orice cerere de garanție se supune cu prioritate garanției legale și numai în măsura în care dauna nu este acoperită de garanția legală, participantul are dreptul de a solicita acordarea beneficiului garanției suplimentare ContiGarant. Pentru evitarea oricărui dubiu, în nicio situație participantul nu va beneficia de o dublă despăgubire.
10.5. Continental nu este responsabil pentru daunele suferite de participant în legătură cu participarea la programul ContiGarant sau în legătură cu utilizarea cererilor de garanție. De exemplu, nu pot fi depuse cereri de despăgubire pentru deteriorarea vehiculului.
11. Proprietatea intelectuală
11.1. Toate materialele prezentate pe website-ul ContiGarant, care includ, dar fără a se limita la logo-uri, imagini, text, video-uri, reprezentări stilizate, mărci, sunt proprietatea intelectuală a Continental sau, după caz, sunt publicate cu acordul terților care dețin dreptul de proprietate intelectuală asupra acestor materiale și sunt supuse prevederilor legale privind dreptul de proprietate intelectuală. Aceste materiale nu pot fi copiate, reproduse, modificate, distribuite, replicate, stocate ori transmise în orice formă, în tot sau în parte, fără acordul prealabil și scris al Continental.
12. Conectarea la website-ul ContiGarant
12.1. Website-ul ContiGarant este accesibil utilizatorilor 24 de ore din 24, cu excepția perioadelor de mentenanță, de reconstrucție sau defecțiune tehnică. Continental nu își asumă răspunderea pentru întârzierile sau imposibilitatea de accesare/utilizare a website-ului ContiGarant.
12.2. Este interzisă folosirea website-ului ContiGarant în scopul încărcării, descărcării, publicării sau transmiterii oricăror informații al căror conținut este ilegal sau imoral, tulbură în vreun fel viața privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conține viruși, este contrar bunelor moravuri sau ordinii publice. Continental are dreptul de a șterge orice astfel de conținuturi identificate pe website-ul ContiGarant. Continental nu va fi răspunzătoare pentru niciun fel de daune produse ca urmare a unui tip de comunicare din categoria celor menționate anterior.
12.3. Este interzisă folosirea unei adrese false de e-mail sau transmiterea, în mod nelegitim, de mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice sau în numele oricărei alte entități.
12.4. Continental nu poate garanta că website-ul ContiGarant și toate documentele, fișierele și informațiile găzduite sau descărcate de pe acest website nu vor fi supuse riscului de virusare. Este responsabilitatea utilizatorilor să implementeze măsuri de securitate IT adecvate (inclusiv antivirus) pentru a satisface cerințele specifice privind siguranța și fiabilitatea conținutului.
12.5. Continental nu poate fi ținută răspunzătoare pentru nicio pierdere, distrugere sau cheltuială care ar putea decurge din accesarea sau utilizarea website-ului ContiGarant.
13. Acuratețea informației
13.1. Continental va lua măsuri rezonabile pentru a se asigura că informațiile de pe website-ul ContiGarant sunt corecte, complete și actualizate la zi, dar nu își asumă răspunderea și nu garantează în ceea ce privește acuratețea și corectitudinea acestora.
13.2. Continental nu răspunde pentru eventualele greșeli de ortografie. Fotografiile și orice alte materiale prezentate pe acest website au caracter pur informativ și nu creează obligații în sarcina Continental.
14. Dispoziții finale
14.1. Continental își rezervă dreptul de a verifica îndeplinirea condițiilor de participare la programul ContiGarant și de a solicita în orice moment, oricărui participant înregistrat, să prezinte orice document relevant pentru participarea la programul ContiGarant și aplicația sa sau pentru anvelopele Continental înregistrate, pentru a verifica dreptul de a participa la programul ContiGarant, în special în caz de suspiciune de comportament neloial, chiar dacă participantul nu și-a exercitat încă dreptul la beneficiul garanției suplimentare ContiGarant sau beneficiul suplimentar.
14.2. Continental își rezervă dreptul de a exclude participanții din programul ContiGarant în cazul unei suspiciuni justificate de comportament fraudulos sau neloial, inclusiv față de terți, fără ca participantul să aibă dreptul la despăgubiri pentru orice costuri sau daune pe care acesta le-ar putea suporta ulterior. Acest lucru se aplică și în cazurile în care participantul dorește să exploateze programul ContiGarant prin intermediul unor terți sau încalcă principiile de fair-play.
14.3. Continental își rezervă dreptul de a nu acorda beneficiul garanției suplimentare ContiGarant și/sau beneficiul suplimentar, în cazul în care există îndoieli cu privire la modul în care este utilizată garanția suplimentară ContiGarant, dacă participanții încalcă regulile programului ContiGarant sau dacă participanții întreprind acțiuni care încalcă principiile morale sau pe cele de echitate.
14.4. Continental își rezervă dreptul de a modifica durata programului ContiGarant, de a amâna, suspenda sau încheia programul sau de a-și schimba sau modifica unilateral regulile pentru întreaga durată a programului, fără preaviz și fără compensații, anunțând schimbarea pe website-ul ContiGarant cu condiția ca versiunea actualizată și aplicabilă să fie întotdeauna disponibilă pe website-ul www.contigarant.ro. Dreptul Continental de a rezilia programul ContiGarant se aplică în primul rând (dar nu exclusiv) în cazurile în care nu este posibil să se desfășoare conform planului din orice motiv, de exemplu din cauza unui caz de forță majoră sau din cauza unei perturbări a tehnologiei informației necesare pentru eveniment sau din orice alt motiv tehnic, organizatoric, financiar sau juridic care ar putea afecta administrarea, securitatea, integritatea și funcționarea normală și adecvată a programului și/sau dacă programul nu poate continua din cauza manipulării informatice. Aceasta include frauda, manipularea, defecțiunile tehnice sau alte motive independente de voința Continental care perturbă sau pun în pericol securitatea administrării, corectitudinea, integritatea și buna funcționare a programului ContiGarant.
14.5. Textul integral al prezentelor Termeni și condiții este întotdeauna disponibil pe website-ul ContiGarant. Regulamentul poate fi comunicat într-o formă prescurtată prin intermediul materialelor promoționale legate de programul ContiGarant, dar aceste Termene și condiții sunt considerate singurele complete, finale și obligatorii în cadrul programului ContiGarant. Orice întrebări cu privire la programul ContiGarant pot fi trimise la adresa support@contigarant.ro.
14.6. Participanții care nu îndeplinesc condițiile de participare la programul ContiGarant sau care încalcă termenii și condițiile programului ContiGarant nu vor fi acceptați în program. Chiar dacă aceste persoane îndeplinesc anumite condiții pentru a beneficia de garanția suplimentară ContiGarant, de exemplu din cauza unor informații incorecte, acestea nu au dreptul la beneficiile programului ContiGarant. Orice dispută care poate apărea în legătură cu utilizarea website-ului ContiGarant și/sau a beneficiilor oferite prin intermediul acestuia va fi soluționată pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi deduse spre soluţionare instanțelor judecătorești competente din România.